Aankomst en parking
Adres: Provinciaal Domein De Nekker
Douaneplein
2800 Mechelen
Het domein heeft geen exact adres. In de GPS kan je Douaneplein ingeven en ter plaatse de signalisatie volgen. In de mobiele applicatie WAZE kan u [P+R] De Nekker ingeven als exacte parking locatie. Eenmaal daar kan u de signalisatie en de aanwijzingen van onze parkeerwachters volgen.
Gelieve u bij aankomst onmiddellijk te melden aan de onthaalbalie aan de ingang. Dit is gebruikelijk een druk moment dat we graag zo vlot mogelijk laten gebeuren. De onthaalbalie zal opgesplitst zijn in drie stations:
Onthaal C:
Lierse K - Lommel SK - Meetjesland Eeklo - Recreas Dames F.C. Gullegem - RFC Mandel United - SIMIKOS SPECIALS - Special Svelta G-voetbal vzw (Melsele) - STVV g-team - Tandem-west KRC De Panne - VK Jong Geraardsbergen - Wapper voetbalclub antwerpeN
Programma
9u00: Onthaal eerste teams
10.00u: Start wedstrijden
10u00 - 12u00 & 13u00 – 15u00: Tennis initiaties op de tennisvelden
10u00 - 12u00 & 13u00 - 15u00: Hockey initiaties op het Demo veld (kunstgrasveld)
12u00 - 13u00: Optreden van De Zingende Vaten
16u00: Einde wedstrijden
16u10: Eindceremonie met prijsuitreiking samen met de Harmonie & Günther Neefs
17u00: Einde Football Kick-Off
17u00: start afbraak
Lunchzone
Wij voorzien een lunchzone rond het podium. Deze zal ingericht zijn met tafels en stoelen. Hoewel wij de VIP-zone informeel willen houden in het kader van dit event, vragen wij de teams toch - om praktische redenen - de zones te respecteren. Het spreekt voor zich dat u de
lunch verder kan nuttigen in de buurt van de demonstraties of wedstrijden onder de middag. Gelieve wel steeds de nodige afstand te respecteren en al zittend te eten. Het domein beschikt over een grote indoor kantine die eveneens kan gebruikt worden. Ook deelnemers kunnen daar hun lunchpakket nuttigen. Supporters/familie vinden er een betalend aanbod voorzien door de club. Aan de buiten bar en terras wordt eveneens voldoende lunchmogelijkheden aangeboden voor supporters/bezoekers.
Recycleren
Mogen wij u vriendelijk vragen de voorziene vuilbakken op de site goed te gebruiken om de zone ook nadien netjes achter te laten. Wij willen tijdens deze editie bijzondere aandacht schenken aan het correct recycleren van het afval (PMD en restafval) en het reduceren van onze afvalberg.
Kleedkamers
Op de site zijn alle kleedkamers voorzien onder de kantine. De kleedkamers zullen bemand worden door een kleedkamerverantwoordelijke die zorgt voor het goede verloop. Omwille van de COVID-19-maatregelen, zullen wij een schema voor kleedkamergebruik voorzien. Gelieve de timing hiervoor te respecteren. Wij voorzien een aparte kleedkamer voor alle vrouwelijke deelneemsters. Bij het verlaten van de kleedkamers neemt u de zakken mee en deponeert u eventueel afval in de vuilbakken op de site. Wij voorzien per club een plaats in de trailers van de vrachtwagens als stockage van de sporttassen. Door de strikte regeling, ondervinden we hier mogelijks een opstopping bij aanvang van het tornooi, maar wij rekenen op uw sportief gedrag. Eveneens wordt een methode opgezet om voorrang te geven aan deze ploegen die eerst spelen. Gelieve dus voorrang te verlenen aan deze teams. Op het einde van de dag zullen de teams zich douchen en omkleden in blokken naar gelang het tijdstip van de laatste wedstrijd. Ploegen die hun laatste match spelen tot 16u, zullen gevraagd worden om zich te douchen/om te kleden na de eindceremonie
Toiletten
Er zijn toiletten aan beide kanten van de kleedkamers, alsook aan de ingang van het domein. Mocht er iemand van uw team specifieke noden hebben, bekijken wij graag een oplossing via de onthaaldesk. De toiletten aan de kleedkamers zijn ook rolstoeltoegankelijke toiletten. Het gebruik van de toiletten is gratis en deze worden punctueel gereinigd. Spreekt voor zich dat als iedereen hierin z'n steentje bijdraagt dat de netheid gegarandeerd blijft door de dag
Medaille-uitreiking
De slotceremonie vindt plaats vanaf 16u15. Om alles vlot te laten verlopen gezien het grote aantal teams en spelers vragen wij aan alle teamverantwoordelijken om ons een handje te helpen met de verdeling. . Het is belangrijk dat we er samen voor zorgen dat niet iedereen dicht bijeen komt en de afstand niet gerespecteerd wordt. De teamverantwoordelijken worden een voor een op het podium geroepen om de medailles van hun teams te ontvangen. De goodiebags zullen niet uitgedeeld worden op het podium. Zo zorgen we voor een vlottere en kortere eindceremonie, maar ook voor een coronaproof slotmoment.
COVID-maatregelen!!
Bij het betreden van het domein is een mondmaskerplicht geldend. Vrijwilligers dienen hun mondmaskers te dragen bij het uitoefenen van hun taken. Mondmaskers mogen enkel verwijderd worden bij het neerzitten. Het volledige domein wordt voorzien van voldoende ontsmettingsstations. Gelieve hier gebruik van te maken. We voorzien ook een circulatieplan met nodige signalisaties zodat iedereen zich op een veilige manier op het terrein kan verplaatsen. Gelieve dit ten allen tijde zoveel mogelijk te respecteren. Bij het nuttigen van drank of eten aan de bar, mag het mondmasker af indien er aan tafel wordt gezeten. Gelieve geen tafels te verplaatsen, deze worden geplaatst volgens de huidige maatregelen. We vragen iedereen om voldoende afstand te bewaren en steeds bewust om te gaan met ieders veiligheid
Veel succes! Het Football Kick-Off Team