Beste vrienden,
Het is weer zover, het einde van het jaar 2024 is in zicht.
We willen samen komen op
19 DECEMBER 2025 om 19.00 u op Simikos.
Diegene die mee klaar zetten mogen komen
vanaf 18.00 u
Wij hopen op jullie steun te mogen rekenen. Deze gelegenheid gaat gepaard met een etentje en cadeaus. We vragen iedereen ( elke aanwezige - elke speler ) om een geschenk te kopen met een max kostprijs tussen de 7 Euro en 10 euro. Het geschenk van de spelers apart tekenen van de volwassenen zodat we de loting apart kunnen houden.
Graag iedereen inschrijven uiterlijk 08/12 op de voorziene pagina op onze website . Tevens vragen we een bijdrage van 20 € euro per persoon dit ten voordele van onze jongens. (kostprijs eten aperitief en verschillende snacks)
Er wordt dit jaar een warme maaltijd voorzien en worden we nog getrakteerd op een dessert door Mama Calinka . De drank is voor eigen rekening .
Wij rekenen op een voltallige opkomst !!!!!
IEDEREEN OP POST !! AANWEZIG ZIJN IS DE BOODSCHAP !!!!!
Bij voorbaat dank vanwege
Het Feest Team
Betty - Ludo - Rosita en Marc
G ploeg - reeks D
